IMD biedt verschillende vormen van coaching aan. We bekijken welk aanbod het beste bij een jongere past en zorgen dan voor maatwerk. Tijdens onze coaching komen allerlei onderwerpen aan bod zoals groepsdruk, assertiviteit, normen & waarden en pesten. Ook actuele themas zoals lachgas, gokken, privacy, leningen en schoolwissel worden behandeld.

Onze trajecten duren tussen de 3 maanden en een jaar. Dankzij een 4-stappenplan is onze coaching altijd concreet, gestructureerd en doelgericht. We maken daarbij gebruik van het GROW-model (Goal, Reality, Options, Will).

Doel is om jongeren weerbaarder te maken, zelfvertrouwen te geven en hen écht vooruit te helpen. We zetten regelmatig sport en rolmodellen in als middelen om de theorie te verdiepen. In team- of individueel verband maken we dingen bespreekbaar, we bieden steun en laten zien dat je altijd een keuze hebt.

Individuele coaching
Groepscoaching
Trainingen en workshops
Coaching op scholen
Veldwerk
Sportcoaching

Als je sterk bent, durf je je kwetsbaar op te stellen.