Individuele coaching

Jij maakt je eigen keuzes.

Bij individuele coaching koppelen we een jongere aan een persoonlijke coach.

Met deze coach kunnen de jongeren alles bespreken. Onze coaches geven de jongeren hoop, bieden een luisterend oor en geven perspectief. Het doel van deze coachingsessies is dat jongeren zich gehoord voelen en betere keuzes leren maken.

Groep coaching

Wat vind jij? Laat je stem horen.

Tijdens een groep coaching bespreken we allerlei actuele onderwerpen uit de leefwereld van de jongeren. Denk aan onderwerpen zoals: pesten en groepsdruk, maar ook aan het wisselen van scholen of gokken.

Workshops & trainingen

Weten hoe, is het halve werk.

Het is niet altijd eenvoudig voor professionals om contact te leggen met kwetsbare jongeren. Zij zijn vaak tegendraads en/of hebben een mentaliteit die de straatcultuur vertegenwoordigt. Desondanks weten onze trainers de jongeren via workshops te bereiken.

Coaching op scholen

Toch jouw diploma behalen?

100% jezelf kunnen zijn, daar doe je het voor. Dat diploma is simpelweg een tool. Een tool die ervoor zorgt dat jij later kan doen wat je echt wil doen. Laten we samen de schouders eronder zetten en een sterke fundering leggen voor de rest van jouw leven.

Advies

Buurtpreventie

Veel jongeren worstelen met de verschillende leefwerelden waar ze in verkeren. Of dat nu thuis, op school, online of met vrienden. Even samen de deur uit gaan kan dan al een grote impact hebben.

Sportcoaching

Kickboxing junior masterclass

Bij ons gehele aanbod kan sporten een aansluitende toevoeging zijn. Tijdens verschillende sport- en spelactiviteiten kunnen specifieke vaardigheden worden geoefend en verbeterd.

Individuele
coaching

Bij individuele coaching koppelen we een jongere aan een persoonlijke coach.

Met deze coach kunnen de jongeren alles bespreken. Onze coaches geven de jongeren hoop, bieden een luisterend oor en geven perspectief. Het doel van deze coaching sessies is dat de jongeren zich gehoord voelen en betere keuzes leren maken.

Groep

Workshops &
trainingen

Coaching
op scholen

Advies

Sport-

Onze aanpak

Elke dag een beter leven.

IMD biedt verschillende vormen van coaching aan. We bekijken welk aanbod het beste bij een jongere past, waarna we vervolgens samen een traject ingaan. Tijdens onze coaching komen allerlei onderwerpen aan bod zoals groepsdruk, assertiviteit, normen & waarden en pesten. Ook actuele themas zoals lachgas, gokken, privacy, leningen en schoolwissel worden behandeld.

Onze trajecten duren tussen de 3 maanden en een jaar. Dankzij een 4-stappenplan is onze coaching altijd concreet, gestructureerd en doelgericht. We maken daarbij gebruik van het GROW-model (Goal, Reality, Options, Will).

Ben jij benieuwd naar wat wij verder nog allemaal aanbieden? Klik dan op een item in het menu hierboven.

Waar geen weg is, maken we er een.

Galerij

Van middenmoot, naar rolmodel.

Galerij

Blijf in beweging.
Blijf actief.

Elke dag een beter leven.

Het leven is geen sprint, maar het hoeft ook geen marathon te zijn. Soms gaat het er gewoon om dat je in beweging blijft. Dat je elke dag tenminste 1 stap neemt in de goede richting.

Welke richting dat is, is aan jou. Samen blijven we in beweging. Samen komen we vooruit.

Blijf in beweging.
Blijf actief.

Elke dag een beter leven

Contact ons

Blijf in beweging. Blijf actief.

Elke dag een beter leven

Contact ons

Let's go!

Ibrahim

Wil jij graag met iemand van ons team praten?

Klik dan hieronder om je gegevens door te geven. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Wil jij graag met iemand van ons team praten?

Ja graag

Onze partners