Sportcoaching

Kickboxing junior masterclass

Bij ons gehele aanbod kan sporten een aansluitende toevoeging zijn. Tijdens verschillende sport- en spelactiviteiten kunnen specifieke vaardigheden worden geoefend en verbeterd.

Sport dient als een praktijk omgeving waarin jongeren leren samenwerken, communiceren en organiseren, maar ook dingen leren over discipline en communicatie.

Sportcoaching

Wat houdt dat in

Move to improve.

Move to improve

Tijdens de sportactiviteiten kunnen wij de jongeren goed observeren. Wie neemt de leiding? Hoe gaan ze met elkaar om? Het antwoord op deze en andere vragen geeft ons veel inzicht in de jongeren. Aan de hand van onze observaties stellen we op strategische wijze een plan op die op maat gemaakt is voor de jongere. Er is dus geen standaard methode.

Via sport werken we bijvoorbeeld aan het zelfvertrouwen van de jongeren, terwijl ze lekker bewegen in de richting van een gezonde levensstijl. Je moet stevig in je schoenen staan om voor een groep te presenteren. Door lessen voor te bereiden worden de jongeren via onze sportcoaching weerbaarder.

Het doel

Alle hulpbehoevende jongeren die baat hebben bij coaching met behulp van sportactiviteiten.

Afhankelijk van de hulpvraag: gewichtsverlies, meer zelfvertrouwen, de vaardigheid om in groepsverband een doel te behalen, leren samenwerken, etc.

Meer weten?

Meer weten?

Let's go!

Omar

Wil jij graag met iemand van ons team praten?

Klik dan hieronder om je gegevens door te geven. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Wil jij graag met iemand van ons team praten?

Ja graag